Dre parle de ses rappeurs préférés du moment
Page 1 sur 1
Dre parle de ses rappeurs préférés du moment
According to the "Doc," he is prescribed to the sounds of Jay-Z and hopes to hop on his Blueprint III follow-up.
"I mean Jay is my favorite. I'm a huge Jay -Z fan. I love it. I'm waiting for his record right now. Hopefully, I'll get a track on it. We'll see. Yeah I love it. Because it helps keep alive the type of music that I love to do." (XXL Magazine)
Dre also said he has kept up-to-date with Jay's Roc Nation artist, J. Cole.
"Just recently, actually, I've heard some really good artists. I'm a fan of J. Cole. I like Don Trip. Those two I was actually in this studio working with recently, and I really like their vibe. Especially J. Cole. I think that kid has a serious future ahead of him. He's articulate. The way he speaks is - he's got it. All he needs is the record now." (XXL Magazine)
Pour résumer : il kiffe Jay-Z, et espère apparaître sur son prochain album. Il kiffe aussi J. Cole et Don Trip. Il attend beaucoup de la part de J. Cole car il trouve qu'il a un vrai talent.
Zek- @ZeakyZek
Re: Dre parle de ses rappeurs préférés du moment
mais pourquoi je devrais pas kiffer lol ?
je doute pas de la certitude de Dre sur le talent de Shady, il l'aurait jamais signe sur son label sinon...mdr
je doute pas de la certitude de Dre sur le talent de Shady, il l'aurait jamais signe sur son label sinon...mdr
Invité- Invité